  • Data: 2013-12-03 15:54:03
    Temat: Re: Programator czasowy do pompy obiegowej cuw
    Od: Gregoriusx <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-03 15:41, k...@g...com pisze:

    > Na pewno tyle pobiera że każdego zrujnuje. Możesz przyjać ze nic nie pobiera.

    Chcąc dać ten sterownik do pompy która pobiera 25W podczas pracy nie
    mogę całkowicie zignorować poboru sterownika. Tak wiem, że wyłączając
    obieg gdy nie jest potrzebny oszczędzam też gaz, który został by zużyty
    na pokrycie strat ciepła, ale jeżeli budowa mnie czegoś nauczyła to tego
    żeby pilnować drobnych wydatków bo tam najłatwiej po kilka lub
    kilkanaście złotych przeputać bez sensu naprawdę dużo kasy.

    --
    Gregorius