  • Data: 2010-09-27 20:06:54
    Temat: Re: Projekt montażowo-budowlany ?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro masz swojego inspektora, to nie możesz jemu zadać takich pytań? W
    > końcu za co? mu płacisz...

    Nie mam inspektora.

    Ojciec mój poszedł do firmy która zajmuje się odbiorem domów/mieszkań ,
    nadzorem budowlanym i powiedziano mu że potrzebne im jest takie coś ...

    Inspektora chiałbym wynająć na 1-2 wizyty (jedno w czasie budowy) , drugą do
    odbioru ...

    Na wynajęcie inspektora aby nadzorował nonstop budowę nie stać mnie ..