  • Data: 2018-07-05 10:39:12
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 10:25:59 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Piszesz bzdury które ładnie teoretycznie wygladają. Jakbym Korwina czytał
    > A zapominasz o szczegółach-np że taki oszukiwany pracownik za którego pracodawca
    nie odprowadza wszystkich składek jak np nogę złamie to kilka miesięcy na zwolnieniu
    lekarskim posiedzi dostajkąc od ZUS w okolicach najniższej krajowej.
    > Rente czy emeryturę tez będzie miał zaniżoną przez takie kombinacje pracodawcy.

    Zalozenie, ze to pracownik jest oszukiwany jest bledne. Oszukiwane jest "panstwo".
    Pracownicy (zwlaszcza mlodzi) zazwyczaj nie mysla o wypadkach, emeryturze.. tylko
    chca jak najwiecej zarobic.
    A co do budowlanki to bazujac na moim zeszlorocznym remoncie mieszkania moge
    stwierdzic, ze pracodawcy faktycznie oszukuja pracownikow, ale pracownicy pracodawce
    rowniez ;) w sumie wyszlo, ze gosc ktory odpowiadal za remont musial dosc mocno sie
    prosic, zeby pracowali u niego, a nie jakies fuchy co chwile robili... ;)