  • Data: 2018-07-06 09:19:00
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.07.2018 09:02, Kris wrote:
    > No. Tylko że jak teraz ręke złamiesz to ją tobie za darmo szybko do kupy złożą.

    Jak to darmo???
    Przecież cały ten kołchoz służby zdrowia jest horrendalnie drogi!
    Policz sobie ile kasy oddajesz miesiąc w miesiąc.
    Tanio to leczą weterynarze mojego psa.

    > Jakby to było z prywatnej polisy to nagle okazałoby się że 128pkt owu mówi że nie
    odpowiadają za zdarzenia pod wpływem alkoholu a Ty akurat pechowo z knajpy wracałeś
    bo na piwie z kolegą byłeś.
    > Są ubezpieczenia na życie prywatne u nas przecież i doskonal;e wiedzieć powinieneś
    że jakby co to ubezpieczyciel szuka haka żeby wypłaty odmówić.

    Osobiście uważam, że pijanym/naćpanym powinno się wystawiać rachunek za
    leczenie.
    Ty jednak wolisz im pobłażać dlatego system jest stale naciągany. Ludzie
    ustawiają się w kolejkę do specjalisty tylko dlatego, że przyjmuje!

    > Ale własnie do dyskusji włączyłeś się w tym momencie jak ja kombinatorstwo zaczepem
    piętnować i bodajże pierwsze Twóje posty to była próba usprawiedliwiania kombinatorów

    No to wróć i wczytaj się raz jeszcze. Pisałem wprost co i jak.

    > Edukacja pewnie tak ale to potrwa kilka pokoleń.

    Powinniśmy do tego dążyć, nie sądzisz?
    My jesteśmy na przegranej pozycji ale przecież każdy powinien walczyć o
    to aby dzieci mogły żyć w lepszym świecie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info