  • Data: 2018-07-06 09:02:00
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 15:34:30 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Patrz! Ludzie mają auta nawet i po 500tys i jakoś znajdują się
    > ubezpieczalnie co to je ubezpieczają. A jak wiadomo szkoda na aucie jest
    > bardzo prawdopodobna, o wiele bardziej niż złapanie raka!

    No. Tylko że jak teraz ręke złamiesz to ją tobie za darmo szybko do kupy złożą.
    Jakby to było z prywatnej polisy to nagle okazałoby się że 128pkt owu mówi że nie
    odpowiadają za zdarzenia pod wpływem alkoholu a Ty akurat pechowo z knajpy wracałeś
    bo na piwie z kolegą byłeś.
    Są ubezpieczenia na życie prywatne u nas przecież i doskonal;e wiedzieć powinieneś że
    jakby co to ubezpieczyciel szuka haka żeby wypłaty odmówić.

    > Przekręcasz moje słowa.

    Ale własnie do dyskusji włączyłeś się w tym momencie jak ja kombinatorstwo zaczepem
    piętnować i bodajże pierwsze Twóje posty to była próba usprawiedliwiania kombinatorów

    > Potrzebna jest edukacji i ograniczenie demokracji bo zmienić trzeba
    > prawo a wręcz je przywrócić!
    Edukacja pewnie tak ale to potrwa kilka pokoleń.