  • Data: 2013-11-14 22:34:15
    Temat: Re: Prośba o opinię nt materiałów do wykonania domu.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    news:5285113f$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...

    > Te kominy pękają od temperatury. Czego żywym przykładem jest mój komin
    > :)

    Co za nonsens?
    Kominy nie pękają od temperatury, ale od dużych, gwałtownych skoków
    temperatury oraz od naprężeń spowodowanych nieporawidłowym montażem.
    Jeżeli zaś chodzi o Schiedla to są jedne z najlepszych systemów
    kominowych na rynku. Te kominy są zaprojektowane tak, że bez
    najmniejszego uszczerbku wytrzymują pożar sadzy, a przy tym są odporne
    na mokre spaliny jakie powstaja podczas palenia w kominkach zwłaszcza z
    płaszczem wodnym i mokrym drewnem.
    Ceramiczne kominy Schiedla ponadto bez żadnych przeróbek radza sobie z
    kotłami gazowymi i olejowymi.
    Niestety wymagają starannego montażu i przestrzegania zasad zawartych w
    instruckji montażu, a także wykonani solidnego fundamentu.
    Nie piszę tego jako osoba, która się tylko naczytała w internewcie. Ja
    taki komin użytkowałem i nieraz tym kominem leciał kilkumetrowy ogień.