    From: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przeciwwskazania do gresu z marketu??
    Date: Mon, 9 Feb 2009 07:48:03 +0100

    Gośc co pracuje w fabryce płytek opowiadał mi jak się je produkuje.

    Leci sobie taśma , na niej gresy , operator co rusz to sobie kręci takim
    kołem co się ustawia wymiar . A to 2 mm na plus a to 3 na minus, zalezy od
    kaprysu kręcącego.
    A to sobie dospie jakiegos barwinika na oko a to łopate piachu do zbiornika.
    Majster śpi w kanciapie ,śnią mu się pełne półki w Castoramie, budzik
    nastawiony na godz 14:59 aby zdarzyć się zerwać i dobiec na 15:00 do bramy.
    Ale ten błogostan nie może trwac przeciez wiecznie, Castorama zamówiła tylko
    kilka tysięcy metrów płytek.
    Nagle telefion z derekcji, majster na dźwięk telefonu w półśnie spada z
    taboreta i budzi sie natychmiast.
    Z obłedem w oczach , z rowichrzononą resztką lwiej grzywy biegnie przez hale
    do operatora i wrzeszczy: " Franek k.., bedzie już tego dziadostwa do
    Castoramy!!
    Tera bedziemy robić towar piersza klasa! Pamintosz , łońskiego roku Franek
    Gumiok co to mo hurtownie pod płotem w Wypierdkowicach i kupił dwie palety
    płytek znowu bedzie zamawiał!
    Jak mi spieprzysz choć jednom płytke to tak ci nakopie do zada że ci sie
    odechce bubli robić.

    I teraz wiadomo dlaczego w Castoramie jest taki szajs a w hurtowniach super
    towar.

    Odarpi