  • Data: 2011-04-30 18:44:02
    Temat: Re: Przedłużacz na bębnie - można używać zwinięty?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.04.2011 16:56, Marek Dyjor pisze:

    > tak panie Lawa...
    >
    > wiedza boli...

    Ciebie? Współczuję... Ale to wyjaśnia, dlaczego jesteś takim tępakiem -
    wolisz postępować w myśl motta elektrycerza Krzemowego.

    > indukcyjny daje szybkie wyłączenie zabezpieczając zwykle przed prądem
    > zwarciowym termiczny zabepieca przed długotrwałym przekroczeniem prądu
    > nominalnego. Jak sie go podgrzeje słoneczkiem też zadział.

    Widać umiesz kopiować czyjeś wypowiedzi - brawo (chociaż też nie do
    końca - miałeś duży problem z pisownią słowa "zabezpieczać"). Szkoda
    tylko, że ich nie rozumiesz...

    Bo gdyby to był twój własny test, wynikły z wiedzy i zrozumienia, to byś
    zrozumiał o czym ja pisałem - że takie termiczne zabezpieczenie powinno
    zadziałać nie tylko przy przekroczeniu prądu nominalnego dla kabla
    rozwiniętego, ale także dla kabla zwiniętego przegrzanego przy dużo
    niższym prądzie. I może to ciebie zdziwi, jako żeś ignorant, ale
    słonecznemu światłu nie udało się nagrzać całego bębenka aż do poziomu
    topienia materiałów. Ba! Plastik nie był cieplejszy w dotyku niż jakieś 70C.