    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Date: Fri, 13 Mar 2009 22:22:25 +0100

    "Piotrek" <...@...ru> wrote in message news:gpei62$bdh$1@opal.futuro.pl...
    > no jest dziwny:)
    > a pozniej tutaj pisze ze budowlancy to oszusci ktorzy sie na niczym nie
    > znaja i ze mu wszyscy robote na odwal sie robia.
    > jak ich szuka pod budka z piwem to ja sie nie dziwie dlaczego mu ta budowa
    > nie idzie.
    >
    > ale coz, albo sie mysli albo sie pozniej placze ze wszystko jest zle

    Ty chyba nie umiesz czytać.
    W tej partaninie budowlanej, napisałem,. można odpuścić sobie wymagania w
    stosunku do wykonawcy posadzek i założyć, że "przyjdzie wylewka" i nie
    stresować wykonawcy. Trzeba tylko wymagać żeby dawał tyle składników ile
    trzeba i w miarę nie paprał roboty. I można mu odpuścić ale umówić się na
    dużo niższą stawkę.
    Nikt nie zagwarantuje posadzki godnej układania dużych kafli, jedynie
    wylewka.