  • Data: 2009-03-14 09:33:16
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:gpflo9$dto$1@news.onet.pl...

    > Klej ma za zadanie kleić, nie równać podłoża - warto na worku przeczytać
    > max grubość warstwy kleju.

    Napisalem przeciez kilka milimetrow, a nierownosci znaczy w obie strony.
    Rownie dobrze moze byc i cieniej.

    > Jak się chce oszczędzać na każdym etapie, wykonawstwie na budowie, to na
    > końcu to wychodzi, nie da się wielu fuszerek zakryć na końcu prac...

    Biorac w obrone Kikiego, chociaz On wcale tego nie potrzebuje, nie
    zauwazylem zeby kiedy kolwiek napisal, ze ekipy sa/maja byc tanie. Mniemam,
    ze to raczej drugorzedna sprawa.

    > kiki.... chwilami naprawdę zaczynałem Ci współczuć, ale problem w Tobie
    > chyba jest..

    Patrzac na czestotliwosc zdarzen tak to moze wygladac, a jesli nie to co w
    tym zlego, ze chce miec ladnie i rowno?? Analizujac zdjecia z ocieplenia i
    kultowa termowizje raczej trudno powiedziec, ze sie czepia.

    Pozdro.. TK