  • Data: 2009-03-14 07:52:03
    Temat: Re: Przemyślenia odnośnie posadzek
    Od: "jareka" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin W <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> w wiadomości
    news:gpflo9$dto$1@news.onet.pl wziął i popełnił co następuje:
    > Jak się chce oszczędzać na każdym etapie, wykonawstwie na budowie, to na
    > końcu to wychodzi, nie da się wielu fuszerek zakryć na końcu prac...
    > kiki.... chwilami naprawdę zaczynałem Ci współczuć, ale problem w Tobie
    > chyba jest..
    Tylko czy to faktycznie jest oszczednosc? Sie zastanawiam ...
    Poza tym jak trafi na "cfaniaka" to w sadzie umoczy i odsetki zaplaci od
    paragonow (btw to dziwie sie ze zadna ekipa jeszcze na to nie wpadla),
    chyba, ze wszystko bez umowy itp itd to i nie dziwne, ze raz w m-cu ekipe
    zmienia ... Ale to takie moje OT przemyslenie :) Jak juz pisalem to jego
    budowa ...
    --
    pozdr jareka