  • Data: 2009-12-04 03:28:20
    Temat: Re: Przerastające Tuje
    Od: "Anstan" <f...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Zza ogrodzenia na moja posesje przerastaja Tuje sasiada. Poniewaz dopiero
    > stawiam tam dom nieprzeszkadzali mi dotad. Teraz jednak chce postawic
    > rusztowanie na scianie przy jego granicy i te Tuje zaczynaja mi
    > przeszkadzac.
    Jakos nie moge zrozumiec w czym problem. Przepisy mowia przeciez wyraznie, ze w
    odlegolosci do 4 m od granicy nie moga stac zadnych zabudowan [domu, garzu itd]
    Tak wiec jakim cudem pomiedzy sciana, na ktorej chcesz postawic rusztoanie, a
    ogrodzeniem jest tak malo miejsca, ze przeszkadzaja Ci galezie onej rosliny?
    Tuja jest raczej waska w sobie i musialaby byc niesamowicie wysoka, zeby jej
    dolne galezie byly az tak dlugie, ze nie mialbys miejsca na rusztowanie.
    A tak w kwestii, tego scinania galezi, to nie rozumiem po co robisz z tgego
    problem. Pozycz jakas pile do wyrownywania krzakow i obetniej od swojej strony
    to co wystaje na Twoja dzialke, albo zrob to redznie. Pzy okazji nawdychsz sie
    zapachu zywicy, bo ulamane, obciete galezie tuji taki wlasnie zapach wydzielaja
    i to wyjdzie Ci na zdrowie. No chyba, ze czujesz sie ta praca w jakis sposob
    upokorzony i dazysz do tego, zeby to robil sasiad, a Ty stojac obok jak nadzorca
    niewolnikow delektowal tym widokiem swoje zakompeksione ego. Jezeli tak, to
    radze zmienic sposob odbierania swiata na bardziej przyjazny
    bo jesli nie, to bedzie tak jak z tym pieskiem, ktory wpadl do pokoju, gdzie
    stalo duzo luster. Piesek widzac swoje odbicie zaczla szczekac i tak szczekajac
    biegal od lustra do lustra, coraz bardziej rozloszczony, az wreszcie padl ze
    zmecznia i zdechl. A pzreciez wystarczyloby, zeby na widok psow w lustrach
    przyjasnie zameredal ogonem :)
    Pozdrawiam Anstan