  • Data: 2013-02-11 09:39:06
    Temat: Re: Pustaki Jopek -opinie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 05:21:18 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > mają jeśłi idzie o ekonomie danego działania...
    > jeśłi zapotrzebowanie mocy domu wynosi 10kw a dodtakowa izolacja aje ci 200W
    >
    > to nie ma sensu ale jeśłi moc wynosi już tylko 2kW to zaoszczędzenie jeszcze
    >
    > 200 W ma jakiś sens.

    Dziwna ta ekonomia trochę.
    Ja uwazam że nalezy liczyć tak- dodatkowe 10cm styro w posadzce to koszt 2000zł. Zysk
    roczny to myśle 10zł. Zwrot po 20latach. Czy sie opłaca czy nie to juz każdy
    indywidualnie wg siebie patrzy.
    I nic do tego nie ma czy zapotrzebowanie całkowite domu to 10kw czy 2kW.
    No chyba że ktoś jakies rekordy chce bić i nie patzrąc na koszty inwestycyjne planuje
    zejśc z zapotrzebowaniem do rekordowo niskiego poziomu.