  • Data: 2013-02-11 09:52:01
    Temat: Re: Pustaki Jopek -opinie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    > Oj, kiepsko to widzę, ale nie znam się, mogę błądzić.
    > Mam dom zbudowany tak, że od wewnątrz jest gruby BK, później powietrze, a
    > na zewnątrz cegła na płasko (plus tynk oczywiście). Dom jest ciepły, ale
    > nie przesadnie ciepły.
    > Kiedy był budowany (jakieś 30 lat temu), było to coś, na dzisiejsze
    > standardy - jednak porażka.
    > Jest za ciepły, aby opłacało się go ocieplać, ale za zimny, aby dało się
    > zejść z kosztami ogrzewania do przyzwoitych poziomów (o jakich słyszę na
    > lewo i prawo). Jednamy słowem szach-mat :)

    Ja np. świadomie zbudowałem ścianę 1w z BK i płacę więcej za ogrzewanie...
    ale płacę o kilka stów więcej a oszczędziłem kilkanaście tysięcy. Jak kiedyś
    ten dom sprzedam i wybuduję kolejny to pewnie nowy nabywca, też będzie
    mówił, że zrobiłem bez sensu, bo ani to zostawić ani ocieplić, ale co mnie
    to obchodzi - ja wiem ile na tym zyskałem.

    Pozdrawiam
    Ergie