  • Data: 2010-01-30 13:04:59
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Sty, 12:42, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    > Mozesz to uzasadnic ?

    Trzy osoby ktore osobiscie znam i ktore uzytkuja dom "mieszany"
    zdecydowanie twierdza, ze nastepnym razem zrobilyby 100% podlogowki
    wszedzie, bo komfort w roznych pokojach jest rozny.. Oprocz tego
    wlasnie przechodzenie z np. cieplej podlogi w lazience do zimnej
    podlogi w przedpokojach ich mocno denerwuje. Ba, nawet czwarta osoba -
    gosc z banku ktory do mnie przyjezdza fotki cykac tez o tym wspominal
    przy naszych rozmowach i bardzo na to narzekal :)

    Dyskomfort bieze sie z wiadomych przyczyn - podlogowka - podloga -
    cieplo, kalafiory - podloga - zimno, a temperatura przy nogach
    przynajmniej u mnie determinuje w duzym stopniu o poczuciu komfortu
    cieplnego :-))

    Mnie to rybka jak ktos sobie zrobi - ja mam 100% podlogowki + jedna
    drabinka do suszenia recznikow w lazience (zasilana z rozdzielacza
    podlogowki) i baaaaardzo sobie chwale - zarowno komfort jak i prostote
    regulacji i wykonania calej instalacji ale tego Ci tlumaczyc przeciez
    nie trzeba ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.