  • Data: 2010-01-30 18:06:11
    Temat: Re: Pytanie do fachowców instalatorów - hydraulika
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:35362d42-2be9-4eee-bad6-

    > pedem", nawet sie nie zastanawiajac. Ja juz dwoch moich znajomych
    > przekonalem do 100% podlogowki - na pytanie "czemu robisz kaloryfery
    > na gorze" wszyscy jak jeden odpowiadaja "nie wiem, tak wszyscy
    > robia" ;)

    Ja mam w sypialniach grzejniki. Tak sobie wymyslilem i popieram w 100% Twoja
    argumentacje, zwlaszcza z prechodzeniem z pomieszczen bez podlogowki. Bylem
    u kolezanki majacej parter z podlogowka i grzejnikami na gorze. Tam gdzie
    grzejniki odczucie komfortu jest zdecydowanie mniejsze mimo tej samej
    temperatury powietrza.
    Co do moich grzejnikow w sypialniach, wymyslilem sobie, ze jak beda
    grzejniki to bede mogl szybciej obnizyc, lub podniesc temp. jezeli bede mial
    na to ochote. I to w sumie prawda. Tylko dzis choc jeszcze tam nie mieszkam
    mam watpliwosci czy dobrze zrobilem. W sumie w jednym pokoju zaluje, ze nie
    zrobilem podlogowki, bo jest duze okno polokragle 50cm od posadzki. Walne
    pod nim gzejnik, bo innego wyjscia raczej nie ma, ale zdecydowanie lepiej
    wygladala by podlogowka, zdecydowanie. Tej decyzji na dzis zaluje, no chyba
    ze wymysle jakis grzejnik pionowy w cenie dwa razy wyzszej niz koszt
    podlogowki w tym pomieszczeniu niestety. :-(
    A zatem, sypialnie z grzejnikami moga byc OK, ale jak salon, kuchnia z
    podlogowka to zdecydowanie i hol.

    Pozdro.. TK