    From: "Marcin Ł" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o kabinę prysznicową
    Date: Wed, 30 Jan 2013 09:05:52 +0100

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
    news:ke9kvm$2crd$1@bgp1.inds.pl...
> [...]
    > 6. Najbardziej stabilne były (o dziwo) te zwykłe szklane ściany z drzwiami
    > mocowane na jednym wysięgniku (ale może jeszcze klienci nie zdążyli ich
    > zeszmacić).
    > W sumie to te ściany+drzwi mi się najbardziej podobały, tylko drogo
    > wychodziło...
    > Ale z drugiej strony - pomijając markety a przechodząc do sklepów
    > internetowych - po pierwsze kabiny lepsze są drogie jak diabli, po drugie
    > te ścianki+drzwi wychodzą na to samo.
    >
    > I chciałbym się zapytać tych co mają/szukali/wiedzą coś na temat - co
    -kolo-geo-6-gdrp90205003,405633,60,i.html w
    > porównaniu do
    > http://www.lazienkaplus.pl/pl/kabina-kwadratowa-90-l
    ewa-x-90-cm-radaway-torrenta-kdj-32202-01-05nl,39620
    ,63,i.html
    > To drugie droższe, ale więcej bajerów chyba ma?
    >
    > PS Takie coś jak GEO 6 jest jeszcze First - ale ma 4mm szkło a nie 6mm. To
    > by była duża różnica we "wiotkości"? Bo wagowo to 30 kontra 33 kg - 10%
    > tylko...
    > PPS Celuję w ten poziom - proszę nie udowadniać że towar za 4kzł będzie
    > lepszy i ładniejszy. Wierzę. Ale mnie nie stać. Tak jak np. na wannę
    > Clarissa z Koła - choć ładna.

    na kabinach sie nie znam ale wiem ze z otwieranych drzwi na lazienke woda
    scieka z nich na podloge.
    tego efelktu nie ma w drzwiach przesuwnych. pomysl nad postawieniem scianki
    i drzwiach troche glebiej obsadzonych.
    przykladowe
    http://avello.pl/go/_category/?idc=33_26_118&product
    s_on=60&gclid=CMqzoJjPj7UCFUlP3god33YAXA

    sam sie zastanawiam czy czegos takiego nie zrobic. zrezygnowac z brodzika i
    ladny spadek + odplyw + drzwi