    Date: Thu, 31 Jan 2013 19:51:49 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pytanie o kabinę prysznicową

    W dniu 30.01.2013 00:11, cte pisze:
    > Do tej pory nie miałem takiego czegoś - brałem prysznic, ale w wannie.
    > Oglądałem kabiny w marketach i:
    > 1. Najczęściej jakieś to rozklekotane było
    > 2. Przesuwane drzwi klekotały na rolkach
    > 3. Drzwi otwierane nie zawsze na siebie trafiały
    > 4. Kabiny okrągłe (w jednym rogu) nie podobały się żonie
    użytkuje kabiny całe dorosłe życie. tak jak koledzy pisali, da się
    wykąpać pod słuchawką prysznicową z zasłonką z celofanu, ale to chyba
    rozwiązanie nie na 21 wiek.
    Żeby kabina nie klekotała, musi być masywna i do czegoś zamontowana. Tak
    się składa że okrągłe, 1/4 koła są stabilniejsze. 2 szklane ścianki, 2
    szklane drzwi łapane magnesem - to jest minimum którego szukasz. Możesz
    sobie kupisz z radyjkiem, wodotryskiem, światełkami - fajne, ale po co?
    Żeby kasę wydać? żeby sobie zakupem zrobić dobrze?
    Jak się żonie nie podoba, to pozwól jej wybrać taką jaka jej sie
    podoba.... Będzie miala więcej zakamarków do mycia

    ToMasz