  • Data: 2010-09-19 13:34:23
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Panslavista" 4c95a738$0$21007$6...@n...neostrada.pl

    > Jesteś bardzo gruboskórny - ja czuję nosem barwy jak i temperaturę. Często
    znajdowałem uszkodzenie w elektronice (nieco lepiej
    > ogrzany opornik) właśnie nosem, co pozwalało w dramatycznym skrócie otyskać
    uszkodzenie.

    Czujesz i nie -- potrafisz wyczuć zmianę temperatury, ale po jakimś
    czasie przyzwyczajasz się do nowej temperatury i już nie potrafisz
    wyczuć, ile tak naprawdę ma dany opornik, jeśli nie masz punktu
    odniesienia. Możesz powiedzieć, że opornik jest cieplejszy od innych
    oporników, ale nie możesz stwierdzić nosem tego, jaka temperatura
    panuje w pomieszczeniu, w którym przebywasz, jeśli to temperatura
    z zakresu 20 stopni Celsjusza plus minus 5 stopni Celsjusza. :)

    Pisałem o przyzwyczajaniu się.

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'