  • Data: 2010-09-19 13:39:48
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ikselka" 1sdgwlze325v9$....@4...net

    > Mam ciągle do czynienia - całe wieczory u znajomych, kiedy TV "chodzi" non
    > stop (akurat niektórzy mają włączony nawet przy gościach, no trudno) :-)

    Później przyzwyczajasz się do swego? :)

    > Otóż pamiętam - nie było to znowu az tak dawno. Nie musiałam się w ogóle
    > przyzwyczajać - od razu miałam komfor, dlatego zresztą kupiliśmy akurat ten
    > tv. Dla mnie to wlasnie kolorystyka obrazu była i jest jedynym kryterium
    > przy kupnie tv, a nie był to nasz pierwszy, tylko chyba szósty, no a kiedyś
    > naprawde też było z czego wybierać, telewizji nie wynaleziono wczoraj.

    Ale tutaj masz chyba przyzwyczajanie się raz do swego, raz do znajomych.
    I podświadomość Ci mówi, że lepszy jest Twój -- bo jest bliżej Ciebie.
    Gdybyś się wymieniła ze znajomymi na tak zwane stałe -- być może po
    tygodniu uznałabyś, że ich kolory są złe. :)

    Być może - a jak jest, tego nie wiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'