    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Thu, 30 Dec 2010 16:31:42 +0100

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 15:55:29 +0100, Yozwig napisał(a):

> [...]
    > dziuplę, to dostanę dzieci. I dostałem.
    > Byłem bogaty i mnie było stać, ba wydawało
    > się to najrozsądniejszym rozwiązaniem, wszak
    > nie byłem jakimś tam zależnym od wiatru
    > politykiem tylko kilkanaście lat awansującym
    > specjalistą w wąskiej dość branży. Niestety
    > branżę Polska zgodziła się zlikwidować
    > w negocjacjach z Unią a wszystkich w koncernie
    > (sprzedanym za wartość towaru w magazynach
    > naszym "odwiecznym przyjaciołom") zaczęto
    > degradować i zwalniać (efekt wygaszania pieca).
    >
    > I jaki z tego wniosek? Otórz moim zdaniem
    > żaden. Losy świata nie leżą w naszych rękach...

    Ale mamy głowy, aby myśleć, ze fortuna kołem się toczy. Było Ci dobrze, ale
    nie wziąłeś pod uwagę, ze to się może w każdej chwili skończyć.

    > a nie wszyscy
    > je mamy takie proste jak koleżanka Ikselka
    > choćby.

    Owszem, Ty na pewno nie. Różnimy się tym, ze ja MYŚL|.

    > Tylko istnieje podejrzenie, że ją
    > ktoś poprostu utrzymuje, to może sobie
    > pozwolić na takie wypowiedzi... Stąd już
    > tylko krok do pytania czym płaci, ale dajmy
    > spokój...

    Mam bank, więc to Ty mnie utrzymujesz. Niczym Ci nie płacę :->
    A kiedyś ja, pracując, utrzymywałam ciebie. Żebyś miał stanowisko pracy i
    dlatego miał na kredyty. Ja sama kredytów nie brałam - uważałam, że mnie na
    nie nie będzie stać, kiedy się koniunktura zawali. I zawaliła się, nie? Co,
    nie wziąłeś tego pod uwagę? Ty, taki mądry?
    :->