    From: "Yozwig" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
    Date: Fri, 31 Dec 2010 09:48:49 +0100

    news:bmyplp5h2gn6$.3jgo4yzufd08$.dlg@40tude.net...

    > Dom budowaliśmy systemem gospodarczym. To znaczy że każda cegła wjechała
    > na
    > mury na grzbiecie mojego męża, każda łyżka zaprawy była przez niego
    > wymieszana w betoniarce. Pan murarz był guru, mąż jego pomocnikiem, a ja
    > kucharką dla pana murarza, oprócz tego ciężko pracowaliśmy zawodowo i
    > pozazawodowo, studiowaliśmy, wychowywaliśmy dzieci, z dala od miasta i
    > jego
    > wygód.

    To było dawno, dziś się relacje zmieniły

    > Ty zapewne budowę domu wyobrażasz sobie tak, że wynajmujesz firmę. Albo
    > kupujesz gotowe mieszkanie. Jedno czy drugie - na kredyt, oczywiście.
    > My mieszkaliśmy kilka ładnych lat w jedynych dwóch otynkowanych pokojach,
    > domu, który był w stanie surowym, był w nim tylko prąd. Ogrzewaliśmy
    > piecem
    > wolnostojącym na koks. Wodę wpompowywaliśmy na piętro pompką zanurzeniową,
    > żeby nie trzeba było nosić, a wylewaliśmy do instalacji odpływowej WC.

    Nie zleciłem nikomu. Kupiłem dom w stanie
    surowym i sam bez pana murarza i pani dokarmiarki
    wykończyłem go i to w krótkim czasie, fakt że
    tracąc zdrowie... To było kilka lat temu a do
    dziś mam meble własnej roboty i żarówki
    w porcelanowych oprawkach.

    > Tak, bylam i jestem bardzo dobrze uposażona. Mam rozum i zero kredytów.

    Naparłaś się na te kredyty jak pijany na pomnik.
    Nie chcesz zrozumieć, że dla części ludzi jest
    to jedyna szansa na cokolwiek. I ci potem
    najmniej jojczą.

    Ciekawe ile do Waszego "systemu gospodarczego"
    wprowadziłaś kapitału na który Ty sama zarobiłaś.
    Ile?????