  • Data: 2012-04-20 11:01:34
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-20 10:55, wolim pisze:

    > Tu dotknąłeś sedna sprawy :)
    > Ja nie twierdzę, że ten odkurzacz jest zły. Wiem natomiast, że nie jest
    > wart swojej ceny...
    >
    > Ja tam mam tradycyjnego Zelmera - teraz w nowym domu się szarpnąłem i
    > wziąłem jakąś wersję "silent". Ciągnie lepiej niż bułgarska zbieraczka
    > jagód z drogi krajowej numer osiem i jest rzeczywiście dużo bardziej
    > cichy niż tradycyjny odkurzacz. Fakt - jak się ostatnio majeranek
    > rozsypał i żona go odkurzyła, to teraz przy każdym włączeniu odkurzacza
    > czuć w domu żurkiem, ale to przecież miły zapach... No i kosztował
> [...]

    A! I jeszcze dodam, że moją Zośkę, lat 1 z bajerem, najbardziej rajcuje
    nastawianie gęby do wylotu powietrza, jak odkurzam. Początkowo ją
    goniłem, bo bakterie i te tam, ale później poszedłem po rozum do głowy i
    pozwalam jej trochę tego syfu powdychać - niech łapie odporność, bo
    teraz wszystko takie sterylne, że trudno znaleźć miejsce na ćwiczenie
    przeciwciał... :)