  • Data: 2012-04-20 11:31:33
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-20 11:01, wolim wrote:
    > A! I jeszcze dodam, że moją Zośkę, lat 1 z bajerem, najbardziej rajcuje
    > nastawianie gęby do wylotu powietrza, jak odkurzam. Początkowo ją
    > goniłem, bo bakterie i te tam, ale później poszedłem po rozum do głowy i
    > pozwalam jej trochę tego syfu powdychać - niech łapie odporność, bo
    > teraz wszystko takie sterylne, że trudno znaleźć miejsce na ćwiczenie
    > przeciwciał... :)

    Fakt dzieciaki dziś mają coraz więcej alergii i innych przypadłości co
    niewątpliwie spowodowane jest zbyt higienicznym trybem życia... ale nie
    tych dzieci a poprzedniego pokolenia i jeszcze wcześniejszych. To jest
    proces długotrwały.
    Podkładanie dziecku pod nos wylotu odkurzacza to chyba nie do końca
    dobry pomysł.

    Pozdr.