  • Data: 2012-04-26 18:29:55
    Temat: Re: Rainbow - czy ktoś porównał modele E i E2?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 08:39:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W przypadku odkurzaczy centralnych idealne filtrowanie nie jest
    > konieczne, bo przecież i tak wylot jest gdzie indziej.

    Akurat odkurzacza centralnego bym sobie absolutnie nie życzyła - to, co
    słyszę od jego użytkowników, sprawia że mi się już dawno odechciało.
    Na przykład wystarczy, że cokolwiek (a już nie daj Boże szczur!) utknie w
    przewodach, tworzy się na tym zaraz korek trudny do usunięcia samodzielnie,
    trzeba wzywac serwis. Po drugie przewody straszliwie zarastają brudem, ich
    bieżące samodzielne oczyszczenie jest niemożliwe i w efekcie jak wyżej, o
    ile w ogóle naprawde wyczyszczą. Bezproblemowe wieloletnie użytkowanie
    takich zasyfionych przewodów i nazywanie tego wygodą jest raczej
    problematyczne. Już ja tam wolę odkurzacz za 90 zł, w którym mam dostęp do
    wszystkich przestrzeni w celu oczyszczenia, rury i końcówki myję, i w
    razie "zasyfienia trwałego" po roku wyrzucam odkurzacz w całości, plus do
    tego odkurzacz wodny, wcale niekoniecznie drogi, dowolny, w moim przypadku
    Roboclean (i uważam, ze można było coś tańszego kupić, zadna rewelacja, ale
    pożyteczny).
    --
    XL smile
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/791665