  • Data: 2017-09-02 11:36:46
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2017 10:29, s...@g...com pisze:

    > Akurat nie mam pod ręką takiej hodowli bo bym zrobil zdjecie, ale pewnie nawet ono
    by was nie przekonało. Takie zagrody miałem okazje obserwować parukrotnie.
    > Jak zagroda duża i ptactwa za mało to zarasta perzem. Jak za mała i ptaki wyjedzą
    całą trawe to zostawiają np. pieciornika gęsiego i krwawnika.

    Nie bój nic, Ty nie masz, ale internety mają. Oto pierwsza z brzegu (googlowego)
    taka hodowla - duża i ptactwa za mało, więc zarasta perzem, a jednocześnie za
    mała i ptaki gardzą pięciornikiem gęsim i krwawnikiem, który ściele się gęsto na
    chłopskim gumnie zarośniętym perzem:

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/rzeszow/ministe
    r-rolnictwa-anulowal-nakaz-trzymania-drobiu-w-zamkni
    eciu/08h1fln