    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator
    Date: Thu, 30 Oct 2014 11:46:49 +0100
    <m2rev2$phe$1@node1.news.atman.pl> <m2rfg6$fpk$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m2sspg$81e$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m2t0d7$bqj$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>

    W dniu 2014-10-30 o 11:36, Kris pisze:
    > A cos takiego gdzies napisałem?

    Tak, powyżej.

    > Kurcze jaśniej proszę
    > Kilka godzin dziennie przebywam w biurze z went mech, również kilka godzin dziennie
    przebywam w salonie bez went mech i czemu mam nie mieć porównania?

    Twój salon ma tylko WG, nie wiesz jak by to było, gdyby była w nim WM.
    Mógłbyś obiektywnie stwierdzić że WM jest do d, gdybyś ją w swoim
    salonie zamontował i potestował.

    > Wokół mnie jest kilka ha niezabudowanych, zarośniętych chwastami gruntów
    > Komary bywaja ale nie dziesiątki więc nie przesadzaj. Na tarsa wychodzisz czasami
    okno otworzysz więc i komar wleci. No chyba że masz fixy.
    > Z dyskusji raczej wynika że użytkownicy went mech okna otwierają na tarswychodzą

    Komary nie rozmnażają się w chwastach, tylko w wodzie.

    > Widocznie mają wodę jaką mają i musza zmiękczać. Tu gdzie ja mieszkam woda jest
    super, można pić prosto z kranu a i kamień się nie odkłada na urządzeniach

    Ergo masz inne potrzeby. Ktoś ma potrzebę WM więc ją sobie robi.

    > Więc nie żałujesz zakupu.
    > Kwestia czy po zamontowaniu went mech poczujesz znacząco poprawe komfortu.

    Tak jak pisałem wcześniej, większość decyduje o WM do nowych budynków,
    więc nie 'poczują różnicy' bo nie będą mieli z czym (WG) porównać.

    > Bo nie działało a prezentacje które robiliśmy klientom to były manipulacje.

    O ile mię pamięć nie myli, filtr osmotyczny co nieco filtruje, więc to
    nie do końca 'nie działało'

    > Jego wybór co mi tam krytykować. Ja na tą chwilą wole dom co będzie na stare lata
    się zobaczy. Moja mama mieszka sama w dużym domu i dla niej teraz lepsze będzie
    mieszkanie. Czy taniej to trudno powiedzieć. Kogutek raczej kwesti ekonomicznych się
    czepia bo uważa że w domu drożej. Komuś innemu w domu taniej, co do went mech to o
    "taniej" mało kto mówi bo trudno to uzasadnić.

    j.w. - brak praktycznych warunków do porównania efektywności ekonomicznej WM

    --
    Pete