  • Data: 2014-11-04 15:48:11
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 4 Nov 2014 12:40:51 +0100, Ergie

    > Są tez deski chowane jak na amerykańskich filmach (na zawiasie i jak się
    > zwolni górny zaczep to można taką deską dostać w głowę :-) Któryś producent
    > szaf do zabudowy miał to w swojej ofercie, ale teraz nie mogę wygooglać
    > który.

    Właśnie składaki na ścianę i szufladowe widziałem, a takich co się typowo z
    szafy otwierają jakoś nie spotkałem. Tzn. widzę coś w formie lampy wiszącej
    na ścianie i tak rozkładanej, ale nie o to, nie o to... ;)

    > Czyli jest trochę słońca - to nie będzie tak źle. Ale po co balkon???
    > Balkon w domu to proszenie się o kłopoty :-)

    No własnie po to żeby było tam względnie jasno. Balkon chce żona, bo prócz
    naturalnie prania, dosyć często wietrzy pościel itp. ale nie chce jej się
    gonić z tym na dół żeby wywiesić na podwórku.

    > Ale w ten sposób masz szansę finalnie lepiej przewietrzyć i szafę i
    > pomieszczenie więc o ile w pierwszej chwili po wrzuceniu brudów rzeczywiście
    > zapachy pójdą na pomieszczenie to już po chwili znikną w wywiewie.

    Ale zapachy mają to do siebie, że się lubią ciągnąć. ;) Tego chcę uniknąć.
    Na wentylacji szaf mi szczególnie nie zależy, bo przecież będą w nich
    wisieć czyste rzeczy.

    --
    Pozdor Myjk