    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator
    Date: Tue, 4 Nov 2014 16:13:02 +0100
    <m2rev2$phe$1@node1.news.atman.pl> <m2rfg6$fpk$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m2suol$a2g$1@node1.news.atman.pl>
    <5451ffbb$0$12637$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2vhjj$13h$1@node1.news.atman.pl>
    <54534e52$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2vsgk$cth$1@node1.news.atman.pl>
    <54539a7c$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3a40e$sac$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <m3a9t6$35j$1@node2.news.atman.pl> <qmgrlk8r9m5w$.dlg@myjk.org>
    <m3ae0a$7pk$1@node2.news.atman.pl> <16w6tjoh8hfoi$.dlg@myjk.org>

    dyskusyjnych:16w6tjoh8hfoi$....@m...org...

    > Właśnie składaki na ścianę i szufladowe widziałem, a takich co się typowo
    > szafy otwierają jakoś nie spotkałem. Tzn. widzę coś w formie lampy
    > wiszącej
    > na ścianie i tak rozkładanej, ale nie o to, nie o to... ;)

    Ja kojarzę coś takiego że odsuwasz drzwi szafy a za nimi jest przymocowana
    deska na zawiasie, ale w tej chwili nie potrafię wyguglać.

    > No własnie po to żeby było tam względnie jasno.

    No to może być tylko tzw. drzwiokno. (okno do ziemi ale nieotwierane)

    > Balkon chce żona, bo prócz
    > naturalnie prania, dosyć często wietrzy pościel itp. ale nie chce jej się
    > gonić z tym na dół żeby wywiesić na podwórku.

    No to nic nie poradzisz balkon musi być :-)

    > Ale zapachy mają to do siebie, że się lubią ciągnąć. ;) Tego chcę uniknąć.
    > Na wentylacji szaf mi szczególnie nie zależy, bo przecież będą w nich
    > wisieć czyste rzeczy.

    Ale zapachy idą we _wszystkich_ kierunkach więc jak nie będziesz dobrze
    wentylował całego pomieszczenia to wentylacja przestrzeni przy koszu
    niewiele pomoże.

    Pozdrawiam
    Ergie