  • Data: 2016-09-20 21:55:31
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-20 o 21:27, nadir pisze:

    > Liczba osób, powierzchnia i kubaturą są ze sobą mniej lub bardziej
    > powiązane. Tylko już kilowatogodzina mniej.

    A no sa. Dlatego tez dziwilem sie po ki chu wentylowac dom o kubaturze
    500-600 m^3 raz na godzine w ktorym mieszka np. piec osob jak u mnie. Do
    tego przez polowe dnia nikogo w nim nie ma a do obliczen tu przyjmuje
    sie 24 godziny. No qzwa ja nie czuje wiekszej roznicy w domu przy
    podobnych temp. wewn. i zewn. przy zamknietych i otwartych oknach.
    Wnioskuje wiec, ze powietrze po przejsciu przez rekuperator za szesc
    tysi staje sie bardziej szlachetne jak po przejsciu przez zwykle okna.
    Nie chce tu byc sceptykiem dla zasady, ale ten zaduch, smrod itp. to
    chyba doswiadczenia z malych mieszkan przy duzym zaludnieniu malych
    dzieci z pieluchami czy cus.

    Pozdro.. TK