  • Data: 2011-11-15 18:16:54
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 10:15, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Rozne predkosci bede dzisiaj testowal ale dopiero wieczorem. Dzisiaj
    > odbieram miernik z wyjsciem impulsowym - na testy moge go wrzucic pod
    > rekuperator takze na wykresie oprocz temperatur beda odrazu dokladne
    > dane dot. zuzycia pradu :)

    Jestem, mam licznik, kupilem tez troche kabla bo mi braklo, herbatka i
    ide probowac go odpalic, wpiac w PLC i zliczac na kompie :)
    Kombinuje jak zliczac - komp bedzie mi wyciagal co np. 5 minut wartosc
    rejestru. W rejestrze bedzie wartosc licznika. Licznik generuje 1000
    impulsow / kWh wiec wydaje mi sie ze musze liczbe impulsow (oczywiscie
    naliczonych przez ostatnie 5 min) pomnozyc przez 12 i wyjdzie mi moc
    ciagnieta przez urzadzenie w Wh. Czyli jak wygeneruje np. te 1000
    impulsow (1000Wh) w 5 minut - to znaczy ze urzadzenie ma moc 1000 * 12
    = 12kW. Poprawcie mnie jesli sie myle - nim zaczne mieszac w skrypcie
    minie jeszcze parenascie minut a moze mi ulatwicie i wskazecie blad ;)
    pozdr.

    --
    Adam