  • Data: 2011-11-16 14:45:21
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 07:45, Robert G <r...@g...pl> wrote:
    > Rozumiem, że test robiłeś za każdym razem przez godzinę, że Ci wyszło
    > zużycie prądu wyrażone w W/h...?

    Nie. Odczyt co 5 minut, a moc liczona wzorem: (3600 /
    ilosc_sekund_od_ostatniego_odczytu) * ilosc_impulsow (od ostatniego
    odczytu) - wyszedl wynik mocy urzadzenia w W. Czyli sredni pobor (Wh)
    w ciagu ostatnich 5 min :)

    Reku bierze malo pradu i impulsy pojawialy sie co 1-3 min, wiec potem
    zmniejszylem odczyty do 10 min zeby srednia wyszla bardziej rowna.

    > Może jeszcze objaśnij te oznaczenie W/h, bo jakoś się nie spotkałem :-).

    To nie jedynostka tylko zuzycie pradu. 100W/h. 100 Wat / godzine. 100
    Wat na godzine. Czyli moc urzadzenia 100W. Czyli zuzycie 100Wh. Dla
    mnie to logiczne ;) Np. moje zuzycie w sobotni wieczor wynosi 2 piwa/
    h. Mozna powiedziec dwie piwogodziny ale ladniej brzmi dwa piwa na
    godzine, nie? ;-)
    pozdr.

    --
    Adam