  • Data: 2011-11-18 02:39:49
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 21:47, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Próbuje odnieść Twoje wyniki dotyczące poboru prądu do wyników dla
    > mojego, dość leciwego, rekuperatora (KOSS VX-0500-EC).
    >
    > I o ile dla małych przepływów różnice są dramatyczne (minimum u mnie to
    > około 70W), to dla większych przepływów pobory mocy wyglądają podobnie
    > (160W dla około 300m3/h i 245W dla 500m3/h).
    >
    > Czy mógłbyś podać swój pomiar dla 500m3/h o masz taką nastawę. W sumie
    > to jedyny pewny punkt odniesienia -   gdzieś zabałaganiłem dokumentację
    > i nie mam pewności jak jest wyskalowany przełącznik mechaniczny tego
    > mojego cuda.

    Niestety nie moge - max mam 350m3/h, no i odpialem juz licznik ;) Moje
    wyniki sa na pewno poprawne - dwoch moich znajomych mierzylo dwoma
    roznymi miernikami i wyszly prawie identyczne. Kolezanka ma rocznikowo
    nowszy model - nie brink hr large tylko brink excelence i zuzycie ma
    jeszcze o pare Wat nizsze! A jakie masz tam wentylatory? Jak pradu
    zmiennego, to by sie z grubsza zgadzalo, ze biora duzo wiecej na
    nizszych biegach.
    pozdr.

    --
    Adam