  • Data: 2011-11-18 08:48:24
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ja52nv$hvn$1@news.onet.pl...
    > A co do domu pasywnego/3litrowego to koszt jego wybudowania jest znacząco
    > większy. To zabawka dla bogatych jak na razie

    Ja sie nie czuje bogaty. Dlatego buduję tak aby mnie mało kosztowała
    eksploatacja. Wiec wydam teraz dodatkową kasę po to by na głodowej
    emeryturze jakos przeżyć.

    A kasa wydana teraz nie jest taka straszna jak to sie czyta własnie o takich
    domach pasywnych które potrafią sobie cały dach pokryc fotoogniwami -
    oszczędnosc za milion złotych. Dzieki takim artykułom w prasie nabieramy
    przekonania ze "pasywniaki sa drogie".

    To pewnie czytałeś, jesli nie to polecam:
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?146761-M%C
    3%B3j-dom-pasywny-%28-%29-w-praktyce-ju%C5%BC-go-u%C
    5%BCytkuj%C4%99

    b.