  • Data: 2011-11-18 10:43:15
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To i tak brednie! Mnie pompa wyszla 20k i zwroci mi sie w 5-6 lat.
    > Potem bede placil polowe tego co przecietny palacz weglowy w podobnym
    > domu. To male zyski? ;) Solarki mozna miec za 6-8k pln komplet - jak
    > ktos grzeje gazem to tez zwrot bedzie bardzo krotki.

    To że tobie ...

    Podaj firmię która wykona za takie kwoty jakie podajesz kompletną
    instalację z montażem , uruchomieniem , wszystkimi dodatkowymi
    kosztami , częściami i itd ...

    Bo że Ty masz za tyle nie znaczy że inni za tyle będą mogli kupić ...

    Solarki montował sąsiad dom dalej. Dokładnie wiem ile kosztowało bo
    rozmawiałem z hydralikiem który to montował. Wyszło im za solary (3
    panele) coś ponad 10-12tys zł i było to po "taniości" z tego co mówił
    sąsiad ...

    Lubię znać ceny i koszty dla typowego "kowalskiego" a nie po
    znajomości i itd , bo to nijak ma się do rzeczywistości ...