  • Data: 2011-11-18 10:35:33
    Temat: Re: Rekuperator i WM kilka pytan ...
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 10:42, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > do jednej rury. Bo niby z jakiego powodu z wyjątkiem pomyślunku ma się nie dać
    > puścić wody z wanny inną rurą do dodatkowego zbiornika o pojemności 300
    > litrów. Jak się ogarnę z tym co teraz robię to instalację do odzyskiwania
    > ciepła z wody zrobię.

    Ciekaw jestem jak ten zbiornik, rurki i wymiennik beda wygladaly 2
    lata po uzytkowaniu z uzyciem mydla, plynow do kapieli, szamponow i
    chemii do czyszczenia wanny. Posiadacze pomp maja tak tanie CWU ze
    tworzenie takiej instalacji nie ma zadnego sensu. Sam zbiornik,
    dodatkowy wymiennik, armatura, pompy beda kosztowaly tyle co koszt CWU
    na pare lat do przodu.
    pozdr.

    --
    Adam