  • Data: 2010-02-10 17:46:28
    Temat: Re: Rekuperatory Entalpiczne
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 10, 4:07 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:c76b7ca7-336d-4e51-a701-48501bfac051@
    x22g2000yqx.googlegroups.com...

    n33g2000yqb.googlegroups.com...

    > Przy 60% towarzysze niewiele dodadza.

    > Z jaka wydajnoscia rekuperator odzyskuje wilgotnosc i jak wplywa na to
    > szybkosc wymiany?

    ten ktory mam jest przeciwpradowy. Enalipiczny zapewne ma jakas
    technike zwilzania przeplywajacego powietrza.
    Niestety nigdy takowego nie widzialem, wiec trudno mi sie wypowiadac.
    Mysle ze cena bedzie zbyt wygorowana.
    Co do przeciwpradowego to ilosc wymian robi odpowiednia wartosc
    wilgotnosci. Jesli masz szczelny dom i do tego towarzysze siedza
    nostop w domu gotujac to mozesz to wilgotnosc regulowac jak chcesz
    acha bylbym zapomnial wnoszony snieg tez podwyzsza wilgotnosc w domu,
    tym bardziej jak sie ma podlogowke w sieni.