  • Data: 2014-05-13 13:10:23
    Temat: Re: Remont dachu, czy zawalę?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 13 May 2014 11:41:51 +0200, abn140

    > Potwierdzam. Uzywam tego zamiast zegarka. Patrze za okno - zaczelo padac.
    > przypominam sobie o ktorej prognozowal raport - np. 15.00, ocho - juz
    > pietnasta! patrze na zegarek - 15.00

    Wszystko ładnie, pięknie -- tylko co komu da najlepszy raport pogodowy,
    skoro robota musi być wykonana, bo za dwa dni przychodzi ekipa do dalszych
    prac? Dla Ciebie, gdy sobie siedzisz pod szczelnym dachem a za oknem pada
    deszcz, prognoza się sprawdza -- a dla mnie, patrząc z pierwszej
    perspektywy nie był to deszczyk tylko ulewa (którą w normalnych warunkach
    bym potraktował jak Ty, tj. jako trochę większy "deszczyk"). A tak 2-3
    minuty, które oszacowałem przed pracą, że pozwolą sensownie zabezpieczyć
    dach w razie nadejścia opadu wzięły w łeb w zderzeniu z brutalną
    rzeczywistością. To i tylko to podkreślam, zwłaszcza że autor wątku w ogóle
    tego elementu nie wziął pod uwagę.

    --
    Pozdor Myjk