  • Data: 2020-06-21 18:53:50
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-06-21 o 12:25 +0200, Marek napisał:

    > Jak się powiesi kinkiet/podswietlenie to będzie widać brzydkie
    > nierówności. Jeśli wszędzie jest równo a w konkretnym miejscu nie -
    > to Ci nie przeszkadza?

    Jeśli o mnie chodzi, to preferuję raczej materiały w których widać
    rękę rzemieślnika, wraz z wszelkimi niedoskonałościami z tego
    wynikającymi. A z tymi nierównościami to myślę, że to podchodzi pod
    jakąś chorobę natręctw. Niektórzy ludzie żyć nie mogą, jak nie mają
    równiutkiego trawnika. Innych boli każda ryska na samochodzie. No i są
    ci, co muszą mieć rigipsy dosztukowane na poziomie atomowym. Zastanawia
    mnie tylko, dlaczego tych ostatnich tak dużo przybyło w Polsce przez
    ostatnie dwie-trzy dekady.

    Mateusz