  • Data: 2020-06-22 00:59:58
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > Nie ściemniaj.
    > Napisałem, że w przestrzeni publicznej, a szczególnie w szkołach
    > powinien być zakaz
    >
    > - palenia fajek
    > - eksponowania tatuaży
    > - szerzenia ideologii homoseksualnej i LGBT

    IMO napisałes zupełnie cos innego.
    Moze przeczytaj jeszcze raz i sprostuj.
    Połaczyłes w jakis absurdalny sposób lgbt z tatuazami i gwałtami, bez
    zajakniecia walnałes wszystko razem w jednym zdaniu.
    Moze trzeba popracowac nad jasnascia wypowiedzi bo byc moze wcale nie
    jestes homofobem ale po tym zlepku musze cie o to podejrzewac.

    > To powinno być ustawowo zakazane.

    Fajki - zgoda.
    Tatuazy - nadal nie rozumiem co masz do tatuazy.
    Szerzenie ideologi LGBT? Jak znam zycie to zaraz okaze sie ze nie
    chodzi o szerzenie LGBT a o to ze ewentualny nauczyciel homoseksualista
    powinien swoja orientacje ukrywac bo jak sie dzieci dowiedza to juz na
    pewno same zostana homoseksualistami wiec w takiej sytuacji wypad ze
    szkoły. Dobrze rozumiem?

    > Nauczyciel nie powinien mieć prawa cuchnąć fajami po przerwie i
    > nie powinien mieć prawa posiadania tatuaży w widocznych miejscach
    > i eksponować dzieciom.

    Tak, rozumiem, masz cos do tatuazy.
    Zamiast po raz piaty to powtarzac, moze w koncu okresliłbys co to za
    uraza?

    > I to nie jest żadna homofobia. Jak są dzieci LGBT to niech sobie
    > eksponują to poza szkołą i przestrzenią publiczną, a nie wciągają
    > w to inne dzieci.

    alez oczywiscie - to zadna homofobia. Po prostu niech pedały trzymaja
    swoje pedalstwo w domu. Dobrze rozumiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki