  • Data: 2020-06-21 19:59:58
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KIKI h...@u...dl ...

    > A czy Ty masz tatuaże? Jak byłem młody to kogoś z tatuażami
    > uważało się za chorego umysłowo albo za byłego więźnia.Teraz też
    > patrzy się z politowaniem.

    Jak byłem młody to wiele rzeczy było innych niz jest teraz.
    Dzis znam wiele osób wytatuowanych, niektorzy maja delikatne, małe,
    punktowe, inni piekne rozbudowane, jeszcze inni jakies debilne.
    IMO to taki sam srodek wyrazu jak ciuchy, okulary, buty - nie mnie
    oceniac czy ktos moze miec czy nie bo to nie moje ciało.
    I nigdy nie przyszło mi do głowy patrzyc na wytatuowana osobe z
    politowaniem - przyznam ze nie wiem skad to sie bierze.

    Patrze np z politowaniem na matke z dzieckiem która opiekujac sie
    bobasem, ma fajke w pysku i dmucha maluchowi w twarz. Ale na tatuaze?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch