  • Data: 2020-06-23 22:45:34
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kadar napisał:

    > Te wierszyki to sam z siebie tworzysz czy może
    > masz jakąś maszynę do ich produkcji?

    Maszynkę mam zamontowaną w głowie, nazywa się ona "skojarzenia"
    lub jakoś tak podobnie. Ten to akurat Andrzej Waligórski. Zwykle
    dobrze pamiętam treść (nic nie poradzę, taki się urodziłem), jednak
    przewżnie dla pewności i oszczędzenia czasu na pisanie, zapuszczam
    gugla w sieci lub grepa w lokalnych zasobach dyskowych, i przklejam.

    Nie po raz pierwszy poruszana jest kwestia moich sygnaturek. Zwykle
    jest to w formie życzliwego i sympatycznego pytania, jak tym razem.
    Raz tylko się zdarzyło, że pod cytatem z Szkspira, Norwida, czy
    innego Klasyka, ktoś tępy i nieoczytany apriorycznie stwierdził,
    że poetą jestem marnym, wręcz grafomanem.

    Jarek

    --
    Kto Tuwima wiersz przepisał,
    Jako własny tobie wysłał?