  • Data: 2016-06-08 21:35:45
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 21:20:19 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > niespecjalnie widze sens wentylowania wszystkiego. Garderoby?,
    > ba nawet w korytarzu? W salonie wystarczą 2szt, w sypialni 1szt

    Zastanawiałem się mocno nad garderobami. Ale jak nie będą wentylowane
    to nie będzie tam smrodku? One są dość spore (celowo, żeby uniknąć szaf),
    będzie tam kupa wszystkiego (ciuchy letnie i zimowe). Mam obawy, że jak
    pozbawię je wentylacji, to może być nieciekawie.

    Co do korytarza, to wsadziłem tam nawiew z racji tego, że mam mnóstwo
    wywiewów, a mało nawiewów...

    L.