    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozpoczęcie sezonu grzewczego
    Date: Thu, 20 Sep 2012 10:46:20 +0200

    Użytkownik "Ariusz" <a...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:k3einu$pev$1@usenet.news.interia.pl...

    > U mnie również na górze około 22-23 mimo wietrzenia. Na dole około 21-22.
    > Chętnie bym przepalił kominkiem ale nie chcę zbytnio nagrzać w domu.
    > Od wczorajszego wieczora ciągle pada (w końcu) więc pewnie dziś wieczorem
    > przepalę kominkiem by chociaż pranie schło.

    To ja mam jakiś dziwny dom, bo w lecie na górze mam przeważnie chłodniej niż
    na dole. Ale to chyba wina za dobrego ocieplenia skosów. :))) Tylko dwa
    pomieszczenia na górze są wyjątkowo cieplejsze. Jedno to pokój od południa z
    ogromnym oknem przez które to pomieszczenie jest dość znacznie nagrzewane, a
    drugie to moja kanciapa warsztacik a zarazem miejsce w którym chodzą na
    okrągło różne urządzenia podtrzymujące życie domu. No ale w tym
    pomieszczeniu tylko jedno okno dachowe 78x118 jest.
    W kominku jeszcze nie palę i nie planuję palić dopóki temperatury na
    zewnątrz nie spadną długotrwale poniżej 10stC.
    W sumie, mógłbym już przestawić w dół próg temperatury przełączania solarów
    tak aby już grzać podłogówkę solarami ale to tez jeszcze za wcześnie trochę.

    Marek