  • Data: 2010-01-18 14:43:55
    Temat: Re: Rura gazowa w kuchni, przedłużenie
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare napisał(a):
    > Odpowiadam:
    > Tak. Nawet na przeniesienie istniejącej kuchenki gazowej w inne miejsce,
    > choćby o metr musisz mieć zrobiony projekt.
    A jak podepnie kuchenkę na wężu giętkim lub na trzech
    sztukach i ta kuchenka bedzie stała codziennie w innym
    miejscu, raz pod oknem raz obok drzwi a następnym razem
    gdzie indziej, bo mam takie kaprys, to też potrzebuje
    wszelakie zgody i projekty?

    Pytałem sie czy posiadasz świadectwa kwalifikacyjne dozoru i
    eksploatacji?
    --
    Krzysiek