    From: agent73 <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Rura gazowa w kuchni, przedłużenie
    Date: Mon, 18 Jan 2010 19:55:13 +0100

    On Mon, 18 Jan 2010 11:13:50 +0100, "Jackare" <...@s...de.uk.pl> wrote:

    >Była podobna dyskusja na tej grupie, temat brzmiał: "junkers w łazience" z
    >dnia 8.12.2009
    >link
    qa.googlegroups.com...
    >i też było wielu doradców z co ciekawszymi pomysłami. Nie chciałem być złym
    >prorokiem ale wyszło na moje. Teraz człowiek ma poważny problem bo wysłuchał
    >złych rad - odcięto mu gaz i nie ma ciepłej wody.

    Ponieważ poczułem się niejako "wywołany do tablicy" ;-) pozwolę sobie
    zauważyć, że jeden przypadek debilnej spółdzielni mieszkaniowej nie
    może stanowić potwierdzenia że "wyszło na twoje". To jest raczej
    niechlubny wyjątek. Z takimi wyjątkami (bo na prawdę, to nie jest
    reguła!) trzeba walczyć wszelkimi prawnymi sposobami, tym bardziej, że
    wątkotwórca wyraźnie napisał, że jego łazienka posiada minimalną
    wymaganą kubaturę nawet wg obecnie obowiązujących przepisów, zatem
    odcięcie gazu było bezprawne!

    Ale to tak na marginesie, nie wracajmy już do tego.

    Zaciekawiło mnie natomiast co innego. A mianowicie, giętki wąż
    przyłączeniowy do kuchenki gazowej :-)
    Załóżmy, że kupiliśmy nowe mieszkanie z kuchenką gazową podłączoną
    takim właśnie wężem, o długości, przyjmijmy, 1 metra :->
    I co? Wolno ją nam ruszyć, czy nie wolno? Jeśli wolno to o ile cm? A
    jeśli nie wolno, to po ch... giętkie węże przyłączeniowe wymyślono?

    --
    A.