  • Data: 2009-06-28 23:52:34
    Temat: Re: Rura kanalizacyjna na środkuściany
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co jest w planach?
    >
    > Bo problemow nie ma (narazie), ale niezgodnosc z planami i przepisami jest.
    jechałem dzisiaj samochodem. Oczywiście szybciej niż można. A i tak prawie
    wszyscy mnie wyprzedzali. Co za różnica jakie przepisy się łamie. Ważne żeby nie
    dać się złapać. Tak już było jak kupił mieszkanie. A jak odziedziczył to zmarły
    ojciec to zrobił. I niech spadają wszyscy mundrusie od prawa na bambus.