eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzecz dzieje się w PolsceRe: Rzecz dzieje się w Polsce
  • Data: 2014-05-15 12:48:48
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pięknego Thu, 15 May 2014 03:38:37 -0700 osobnik zwany ZbyszekZ
    napisał:

    > W dniu czwartek, 15 maja 2014 10:11:05 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    >>
    >>
    >>
    >> powiedział klasyczny niewolnik, który łyknie wszystko co mu chcą
    >> wcisnąć.
    >>
    >> Reklamodawcy sami doprowadzili do tego, że ludzie blokują reklamy ich
    >>
    >> nachalnością. Według Ciebie jak idę ulicą to mam obowiązek stanąć i
    >>
    >> przeczytać ze zrozumieniem wszystkie reklamy jakie są w zasięgu wzroku?
    >>
    >> Bo przecież inaczej pozbawiam reklamodawców kasy
    >>
    >>
    > Czy to jest takie naprawdę skomplikowane? Ostatni raz:
    > Autor treści dostaje pieniądze za umieszczone reklamy. Nie za to czy je
    > oglądasz czy nie, za fakt zamieszczenia. Blokowanie reklam powoduje że
    > nie są wyświetlane, spada szansa że firma reklamodawcy będą chcieli
    > płacić za tą formę reklamy. Nie obchodzą mnie reklamodawcy, tylko
    > autorzy treści. W bardzo głębokim poważaniu mam czy Ty i ktokolwiek inny
    > je ogląda, natomiast publiczne namawianie do wyłączenia reklam (nie
    > mówiąc już o ominięciu systemu płatności) to namawianie do robienia
    > wbrew systemowi, który pozwala dostać autorom chociaż trochę pieniędzy w
    > zamian za ich wysiłek (a omijanie płatności to wprost kradzież).
    >
    > Więc po pierwsze nie namawiaj i nie tłumacz innym jak wyłączyć reklamy,
    > bo to robisz, to nie tyle źle reklamodawcom, co autorom treści.

    po pierwsze to moja decyzja czy robię dobrze autorom treści czy nie. Po
    drugie wszystko zależy o jakich reklamach mówimy bo wiele z nich nie
    przeszkadza i nie jest wycinana. po trzecie autorzy treści przyjęli pewien
    model biznesowy (i nie mówimy tu o stronach hobbystycznych) i to jest ich
    problem czy on im się sprawdza czy nie. Może przyjęli niewłaściwy.

    >
    > Po drugie, skąd się biorą coraz nachalniejsze systemy reklamowe? Bo
    > jeden z drugim blokuje te mniej nachalne. Więc firmy reklamowe robią co
    > mogą tj. znajdują jeszcze bardziej wredne sposoby wyświetlenia.

    to jest ich problem nie mój. to oni chcą mi wcisnąć swój produkt. Jak nie
    potrafią tego zrobić skutecznie to nie miej pretensji do mnie. Jak Ci
    przykleją reklamy na wszystkie okan w domu to będziesz potulnie je
    oglądał?

    >
    > Po trzecie, jeśli w internecie nie będzie reklam to nie będzie
    > bezpłatnych treści.

    ROTFL. Pierwszy przykład z brzegu. Znajdź reklamę na Wikipedii.

    >
    > Po czwarte, w tym konkretnym przypadku, gazeta.pl wprowadziła kretyński
    > system płatności za publicznie dostępne informacje (tj. gdzie indziej
    > dostępne w zamian za oglądanie reklam), omijanie ich systemu powoduje że
    > nie spada im oglądalność ergo system płatności jest utrzymywany. Jak im
    > oglądalność drastycznie spadnie to będą się musieli wycofać albo z
    > interesu albo z płatnego dostępu (bo przecież z reklam nie zrezygnują).


    po czwarte w ogóle nie rozumiesz tego co gazeta wprowadziła i dlaczego
    sami mówią o tym jak ten system ominąć. Poszukaj sobie.


    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1