eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny › Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
    Date: Sat, 28 Oct 2017 16:00:25 +0200

    > Był włączał i wg niego mam używać. Jest połowa mniej przewodów wentylacyjnych iż
    określone projekcie wg ktorego miała być wykonywana. Jest mniej rozdzielaczy, nie ma
    tłumików i cholera wie co jeszcze. Sprawdzałem w normacj i ilość wymaganego powietrza
    jest zgodna z projektem niemal na "styk". Nie wyobrażam sobię, aby regulacja miała
    coś zmienić jeśli zamiast 4-ech przewodów fi50 idą 2, automatycznie powietrze musi
    przepływać dwa razy szybciej dla zapewnienia właściwej wentylacji, a co za tym idzie
    jest hałas. A norma akustyczna PN-87/B-02151/02 jest, trzyma się dobrze i powinna być
    zapewniona.

    Projekt projektem, był/jest załączony do umowy zawartej między Tobą a
    wykonawcą? Umowa mogła być też ustna, ale musiałbyś udowodnić że
    wykonawca otrzymał od Ciebie ten konkretny projekt wg którego maił
    wykonać robotę.

    Druga sprawa że raczej nie licz na więcej niż sama wartość umowy. Bo
    idąc tym tokiem rozumowania, największe ryzyko ponosiłaby ekipa
    wykonująca fundament. A to tak nie działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz