  • Data: 2023-05-11 12:59:19
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 11 maja 2023 o 11:19:32 UTC+2 FEniks napisał(a):

    > Trudno oczekiwać, że będzie taniej.
    >
    > --
    >
    > Ewa
    Dużo jest ludowych porzekadeł co sie nie sprawdzają. Niby dlaczego trudno oczekiwac
    że kiedys będzie taniej? Jak wprowadza taryfę dynamiczna że prąd będzie można kupować
    po cenie godzinowej to będzie taniej czy nie będzie? Wczoraj był dzień roboczy. Były
    dwie godziny z prądem po 2,5 grosza za kilowatogodzine. Tyle czasu mi wystarczy żeby
    naładować akumulatory na następną dobę. nieruchomości według ludowego porzekadła że
    na ziemi nikt nie stracił nie dość że staniały kilka procent to ich cena nie wzrosła
    o inflację. To są w efekcie tanszeo 20% czy nie są?